Σε αυτό το βιντεοσκοπημένο σεμινάριο, διάρκειας 3.5 ωρών, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν  μια εργαλειοθήκη πρακτικών στρατηγικών για την αξιολόγηση, τη διαχείριση και την πρόληψη δύσκολων συμπεριφορών σε μαθητές με άγχος. Η Dolly Bhargava MS, SLP, πήρε πτυχίο στην Εφαρμοσμένη Επιστήμη Παθολογίας του Λόγου από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και έχει έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Νιούκασλ. Το σεμινάριο έχει ελληνικούς υπότιτλους.


Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone

Επιλέξτε τρόπο τιμολόγησης

Τι θα μάθετε:


Μια εργαλειοθήκη πρακτικών στρατηγικών για την αξιολόγηση, τη διαχείριση και την πρόληψη δύσκολων συμπεριφορών σε μαθητές με άγχος


Πρακτικά εργαλεία για την ανάπτυξη ενός σχεδίου συμπεριφορικής υποστήριξης που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα με τον μαθητή σας στο περιβάλλον σας


Το σεμινάριο κάνει μια εισαγωγή αναφορικά με το θέμα του άγχους στους μαθητές, τα χαρακτηριστικά και τα αίτιά του


Το σεμινάριο θα σας προσφέρει μια σειρά στρατηγικών για την υποστήριξη μαθητών που εκδηλώνουν συγκεκριμένα είδη συμπεριφοράς, όπως: Άγχος αποχωρισμού, σχολική άρνηση, υπερβολική αναζήτηση επιβεβαίωσης, άγχος για τις εξετάσεις, αποφυγή εργασίας, φόβος του λάθους και της αποτυχίας




Περιγραφή

Οι στρατηγικές προώθησης θετικής συμπεριφοράς για μαθητές με αγχώδη συμπεριφορά είναι ένα online σεμινάριο που μπορεί να προσαρμοστεί στον δικό σας ρυθμό και που θα σας εφοδιάσει με γνώσεις σχετικά με τα συμπτώματα άγχους και με μια εργαλειοθήκη πρακτικών στρατηγικών που θα σας βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της αγχώδους συμπεριφοράς. Θα μπορέσετε να βοηθήσετε τον μαθητή σας να επιτύχει καλύτερα επικοινωνιακά, κοινωνικά, συναισθηματικά, συμπεριφορικά και μαθησιακά αποτελέσματα. Θα μάθετε, επίσης, μια σειρά από στρατηγικές διαχείρισης της συμπεριφοράς προκειμένου να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά σε περιπτώσεις δύσκολης συμπεριφοράς και να αναπτύξετε ένα σχέδιο πρόληψης.

Η προώθηση θετικής συμπεριφοράς είναι ένα πλαίσιο που στοχεύει στη βελτίωση των ακαδημαϊκών, κοινωνικών και συμπεριφορικών αποτελεσμάτων για άτομα που εκδηλώνουν δύσκολη συμπεριφορά. Η προώθηση θετικής συμπεριφοράς αναγνωρίζει ότι κάθε συμπεριφορά εξυπηρετεί ένα σκοπό. Το πλαίσιο υπογραμμίζει την ανάγκη διεξαγωγής μιας αξιολόγησης προκειμένου να γίνει κατανοητός ο λόγος για την εκδήλωση μιας συγκεκριμένης δύσκολης συμπεριφοράς προτού καταστεί δυνατή η αντιμετώπισή της. Βάσει των ευρημάτων της αξιολόγησης, η προώθηση θετικής συμπεριφοράς χρησιμοποιεί πληθώρα προσεγγίσεων με στόχο την ελαχιστοποίηση ή την πρόληψη εκδήλωσης αυτών των ειδών συμπεριφοράς.

Ενότητα 1

  • Εισαγωγή στη δύσκολη συμπεριφορά
  • Προσδιορισμός της δύσκολης συμπεριφοράς
  • Είδη δύσκολης συμπεριφοράς

Ενότητα 2

  • Προώθηση θετικής συμπεριφοράς
  • Προσδιορισμός της προώθησης θετικής συμπεριφοράς
  • Στάδια της προώθησης θετικής συμπεριφοράς

Ενότητα 3

  • Στρατηγικές προώθησης θετικής συμπεριφοράς για την υποστήριξη μαθητών με άγχος
  • Προσδιορισμός του άγχους
  • Συμπτώματα προβληματικού άγχους
  • Είδη άγχους
  • Αίτια αγχώδους συμπεριφοράς
  • Στρατηγικές διαχείρισης και πρόληψης για την υποστήριξη μαθητών με άγχος

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  Παρουσίαση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Περιεχόμενο
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Ολοκλήρωση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε

Συχνές Ερωτήσεις


Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;

Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.


Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;

Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.


Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;

Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.

Dolly Bhargava MS, SLP


Πήρα πτυχίο στην Εφαρμοσμένη Επιστήμη Παθολογίας του Λόγου από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Νιούκασλ. Στα μέσα της καριέρας μου, συνειδητοποίησα ότι το πάθος μου ήταν να παρέχω υποστήριξη σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Έτσι, άρχισα να εργάζομαι εκτενώς με άτομα που αντιμετώπιζαν δυσκολίες αυτού του είδους σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως οικογενειακές κατοικίες, κέντρα παιδικής φροντίδας, σχολεία, φροντίδα ανάπαυλας, επιλογές μετά το σχολείο, υπηρεσίες απασχόλησης και υπηρεσίες αναμόρφωσης.

Δημιούργησα αυτό το online σεμινάριο για να εφοδιάσω τους γονείς, το προσωπικό παιδικής φροντίδας, τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό φροντίδας νέων και ατόμων με αναπηρία με γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για να μεταμορφώσουν τη ζωή των ατόμων που υποστηρίζουν.

Το παρόν online σεμινάριο βασίζεται στην πρακτική σοφία που συγκέντρωσα από την εργασία μου με άτομα που αντιμετωπίζουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, τις οικογένειές τους και το απίστευτο προσωπικό παροχής φροντίδας κατά την τελευταία εικοσαετία. Ελπίζω ότι αυτό το σεμινάριο θα σας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ – ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ – ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ να συνεχίσετε να υποστηρίζετε τους μαθητές προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.