Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone

Τι θα μάθετε

Μάθετε τη διαφορά μεταξύ γνωστικών και μη γνωστικών δεξιοτήτων


Κατανοήστε τη σημασία των μη γνωστικών δεξιοτήτων


Προσδιορίστε τις εκτελεστικές δεξιότητες της γνωστικής ευελιξίας, της λειτουργικής μνήμης και της συναισθηματικής ρύθμισης


Μάθετε στρατηγικές προκειμένου οι πελάτες να αναπτύξουν δεξιότητες συναισθηματικής ρύθμισης


Μάθετε τεχνικές βελτίωσης της λειτουργικής μνήμης των πελατών


Μάθετε στρατηγικές βελτίωσης της γνωστικής ευελιξίας των πελατών



Περιγραφή

Οι παθολόγοι ομιλίας-γλώσσας και άλλοι κλινικοί ιατροί που δουλεύουν με μαθητές που πασχίζουν σε επίπεδο τάξης δεσμεύονται ότι θα αυξήσουν την ικανότητα επιτευγμάτων των μαθητών τους μέσω της δημιουργίας ευκαιριών για μάθηση. Οι παθολόγοι ομιλίας-γλώσσας και άλλοι κλινικοί ιατροί πρέπει να μάθουν νέες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη, την κινητοποίηση και την ενθάρρυνση αυτών των μαθητών χωρίς να τους υποκινούν. Mπορούν να κάνουν πολλά για να ελαχιστοποιήσουν τη συμπεριφορά «επίκτητης αβοηθησίας» που εκδηλώνουν πολλοί από αυτούς τους μαθητές. Μπορούν να προσφέρουν υποστήριξη στους γονείς και να συνεργαστούν μαζί τους για να καλλιεργήσουν μια υγιή νοοτροπία μάθησης που θα οδηγήσει εν τέλει το παιδί στην ανάπτυξη αυτοκατευθυνόμενων ακαδημαϊκών δεξιοτήτων.

Η έρευνα έχει δείξει ότι το να διδαχθούν τα παιδιά μη γνωστικές δεξιότητες είναι εξίσου σημαντικό με το να διδαχθούν γνωστικές δεξιότητες. Οι μη γνωστικές δεξιότητες περιλαμβάνουν τις εκτελεστικές δεξιότητες της γνωστικής ευελιξίας, της λειτουργικής μνήμης και της συναισθηματικής ρύθμισης. Οι γνωστικές δεξιότητες ορίζονται ως η παραδοσιακή εκμάθηση των τριών «R»: ανάγνωση (reading), γραφή (writing) και αριθμητική (arithmetic) ή δεξιότητες που συνδέονται με το IQ.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  Παρουσίαση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Διαλέξεις Σεμιναρίου
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Ολοκλήρωση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε

Τι είπαν οι χρήστες για εμάς

Μιχάλης Δ.

Εκπαιδευτικός

"Αυτό το μάθημα μου έδωσε πολλές νέες ιδέες για το πώς μπορώ να χειριστώ την τάξη μου με τον πιο ενδιαφέρον τρόπο. Τα παιδιά τείνουν να βαριούνται από τις παλιές μεθόδους εκμάθησης."

"Χρησιμο εργαλειο!! Προσωπικά μου άρεσε πολύ το σεμινάριο. Ήταν ωραία εμπειρία να παρακολουθείς τις διαλέξεις και να απαντάς στα κουίζ. Νομίζω ότι άξιζε την προσοχή μου!"

Ελένη Κ.

Λογοθεραπεύτρια

“Ήμουν πολύ διστακτική στην αρχή., ήταν κάτι νέο για εμένα. Είναι τελικά πολύ απλό και είμαι πολύ ευχαριστημένη με το επίπεδο της γνώσης που λαμβάνω."

Μαρία Φ.

Ψυχολόγος

Συχνές Ερωτήσεις


Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;

Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.


Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;

Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.


Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;

Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.

Adina Soclof, MS. CCC-SLP


Ως Εκπαιδεύτρια Γονέων, η Adina Soclof διδάσκει σε γονείς και επαγγελματίες την τέχνη της αποτελεσματικής επικοινωνίας στο σπίτι και στο σχολείο. Προσφέρει στρατηγικές που υποστηρίζουν την ανάπτυξη της προσωπικότητας, την αυτοπεποίθηση και την ανθεκτικότητα παιδιών κάθε ηλικίας και ικανότητας.  

Τα εργαστήρια επαγγελματικής ανάπτυξης της Adina καθοδηγούν τους δασκάλους και άλλους επαγγελματίες στη δημιουργία ασφαλών χώρων, όπου τα παιδιά μαθαίνουν και αναπτύσσονται. 

Τα ζωντανά, διαδικτυακά της μαθήματα προσφέρουν στους γονείς τη γλώσσα και τις στρατηγικές για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και δομημένου οικογενειακού περιβάλλοντος. Βρείτε το ιστολόγιό της στο ParentingSimply.com.

Η Adina είναι πιστοποιημένη Λογοθεραπεύτρια. Έλαβε το πτυχίο της στην Ιστορία από το Queens College και το μεταπτυχιακό της στις Επιστήμες της Επικοινωνίας από το Hunter College.