Σε αυτό το βιντεοσκοπημένο σεμινάριο η Michele Parkins MS, OTR θα καλύψει τη διαχείριση, βαθμολόγηση και ερμηνεία της Λειτουργικής Συναισθηματικής Κλίμακας Αξιολόγησης (FEAS). Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για την αναπτυξιακή εξέλιξη της κοινωνικής δέσμευσης, πώς να αναλύουν τις ικανότητες του παιδιού και του φροντιστή σε αυτόν τον τομέα και πώς να ξεκινούν να εργάζονται για την ενίσχυση της κοινωνικής δέσμευσης.

Η Λειτουργική Συναισθηματική Κλίμακα Αξιολόγησης, η οποία δημοσιεύτηκε από τον ICDL και δημιουργήθηκε από τους Stanley Greenspan, Georgia DeGangi, & Serena Wieder, επιτρέπει σε κλινικούς, εκπαιδευτές και ερευνητές να παρατηρούν και να μετράνε τη συναισθηματική και κοινωνική λειτουργία στα βρέφη, τα μικρά παιδιά και τις οικογένειές τους. Ιστορικά, η πολυπλοκότητα της συναισθηματικής λειτουργίας ήταν δύσκολο να μετρηθεί και να αξιολογηθεί. Η FEAS καλύπτει τη μακροχρόνια ανάγκη του πεδίου. Η FEAS συλλαμβάνει, λειτουργικοποιεί και μετρά με αξιόπιστο και έγκυρο τρόπο:

  • Το πλήρες εύρος συναισθηματικής λειτουργίας των βρεφών, των μικρών παιδιών και των οικογενειών τους.
  • Τις συναισθηματικές αλληλεπιδράσεις που προκύπτουν φυσικά μεταξύ των βρεφών, των παιδιών και των φροντιστών σε ποικίλα περιβάλλοντα, όπως το σπίτι και το σχολείο.
  • Και τις συναισθηματικές συμπεριφορές που παρατηρούμε εύκολα και τα ανεπαίσθητα, πιο δύσκολα μετρήσιμα, βαθύτερα επίπεδα συναισθηματικής λειτουργίας.

Μπορείτε να κατεβάσετε το βιβλίο και τα Score Sheets του FEAS (Δωρεάν) από την σελίδα του ICDL εδώ.


Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone

Μαθησιακοί στόχοι:


Να μπορούν να χορηγούν και να βαθμολογούν τη Λειτουργική Συναισθηματική Κλίμακα Αξιολόγησης


Να μπορούν να ορίζουν τα Λειτουργικά Συναισθηματικά Αναπτυξιακά Επίπεδα κοινωνικής ανάπτυξης


Ξεκινούν να καθορίζουν με ποιον τρόπο οι υποτύποι Διαταραχής Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης επηρεάζουν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις


Ξεκινούν να αναπτύσσουν θεραπευτικά προγράμματα για την ενίσχυση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων με παιδιά και οικογένειες



Περιγραφή

Η παρουσίαση αυτή θα καλύψει τη διαχείριση, βαθμολόγηση και ερμηνεία της Λειτουργικής Συναισθηματικής Κλίμακας Αξιολόγησης (FEAS). Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για την αναπτυξιακή εξέλιξη της κοινωνικής δέσμευσης, πώς να αναλύουν τις ικανότητες του παιδιού και του φροντιστή σε αυτόν τον τομέα και πώς να ξεκινούν να εργάζονται για την ενίσχυση της κοινωνικής δέσμευσης. Η Dr. Lucy Jane Miller θα συμμετάσχει στην ομιλία της Michele Parkins, περιγράφοντας με ποιον τρόπο οι υποτύποι της Διαταραχής Αισθητηριακής Επεξεργασίας επηρεάζουν την κοινωνική αλληλεπίδραση βάσει παρατηρήσεων και βαθμολογιών στην FEAS. Οι συμμετέχοντες θα δουν παραδείγματα μέσω βίντεο και θα έχουν την ευκαιρία να βαθμολογήσουν και να καταγράψουν παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια μιας χορήγησης δείγματος της FEAS. Έπειτα θα έχουν την ευκαιρία να συγκρίνουν τις παρατηρήσεις τους και τις ερμηνείες με αυτές των παρουσιαστών.

Το σεμινάριο έχει βιντεοσκοπηθεί αποκλειστικά για λογαριασμό του STAR Institute. Το STAR Institute έχει συμβόλαιο συνεργασίας με την Upbility Publications. Η ομιλήτρια δεν έχει απευθείας συνεργασία με την Upbility Publications.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  Παρουσίαση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Ολοκλήρωση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε

Το Ινστιτούτο STAR είναι ο κορυφαίος ερευνητικός, εκπαιδευτικός και θεραπευτικός οργανισμός για την κατανόηση και τη στήριξη της Αισθητηριακής Επεξεργασίας. Στόχος μας είναι να κάνουμε την παγκόσμια διαφορά, γι’ αυτό οι οικογένειες και οι κλινικοί εμπιστεύονται το Ινστιτούτο STAR ως συνεργάτη και πρωτοπόρο στη θεραπεία, την εκπαίδευση και την έρευνα. Tο κέντρο εκπαίδευσης του ινστιτούτου STAR εστιάζει στην ανάπτυξη και παροχή των πιο ενημερωμένων πληροφοριών πάνω στην έρευνα και θεραπεία για τους επαγγελματίες, τις οικογένειες και τα άτομα που αντιμετωπίζουν διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.

Michele Parkins MS, OTR


Η Michele Parkins MS, OTR ειδικεύεται στην εργασία με παιδιά με αυτισμό και διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας. Είναι πιστοποιημένη με DIR® και SIPT και διαθέτει προηγμένη κατάρτιση σε οπτικοχωρικές δεξιότητες. Έχει ολοκληρώσει μια υποτροφία με την Dr. Lucy Jane Miller πάνω στο μοντέλο STAR για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Είναι συνιδρύτρια του Connect Experience Write®, ενός αναπτυξιακού προγράμματος για τη γραφή, όπου χρησιμοποιεί μουσική και κίνηση για να διδάξει προ-γραφικές δεξιότητες και σχηματισμό γραμμάτων. Η Michele είναι μέλος του διδακτικού προσωπικού της Ακαδημίας Profectum και εκπαιδεύει θεραπευτές και επαγγελματίες πάνω στο μοντέλο DIR®-FCD. Ξεκίνησε τη θεραπευτική της καριέρα παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε διευθύνσεις δημόσιας εκπαίδευσης για την ενσωμάτωση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, των οπτικοχωρικών δεξιοτήτων και των αρχών DIR® στις καθημερινές δραστηριότητες και στα προγράμματα. Εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτές τις στρατηγικές και τεχνικές στη θεραπεία για να ενισχύσει τη δέσμευση και τη μάθηση για όλους τους πελάτες της στην ιδιωτική πρακτική της στο New Jersey.

Lucy Jane Miller, Ph.D., OTR/L


Ως ιδρυτής του πρώτου ολοκληρωμένου ερευνητικού προγράμματος Sensory Processing Disorder σε εθνικό επίπεδο και συγγραφέας των πρωτοποριακών "Sensational Kids: Hope and Help for Children with Sensory Processing Disorder" και "No Longer A SECRET: Unique Common Sense Strategies for Children with Sensory or Motor Challenges", το όνομα της Dr. Lucy Jane Miller είναι συνώνυμο με την αισθητηριακή έρευνα, την εκπαίδευση και τη θεραπεία.

Συχνές Ερωτήσεις


Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;

Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.


Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;

Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.


Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;

Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.